1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy drogą mailową pod adresem wyceny@mgadzet.pl
W zamówieniu prosimy o podanie takich parametrów jak:
– kod zamawianego towaru lub link do produktu na naszej stronie
– nakład jaki ma zostać zrealizowany
– adres dostawy
– dane do faktury
– przesłanie logo w odpowiednim formacie, odpowiednim do druku lub do graweru
Po otrzymaniu zamówienia i zakończeniu formalności, niezwłocznie przystąpimy do realizacji, aby możliwie szybko dostarczyć oznakowany towar pod wskazany adres.
2. Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia najczęściej realizujemy w terminie 2-7 dni roboczych. W przypadku zamówień o bardzo wysokich nakładach lub w przypadku
kiedy towar jest w trakcie transportu do Polski czas realizacji może być dłuższy. Oczywiście nasz dział handlowy odpowie na wszelkie pytania
w kwestii terminu dostaw i zaproponuje optymalne rozwiązania, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.
3. Kto dostarcza przesyłkę?
Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DPD, DHL.
Każda przesyłka jest monitorowana.
4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Oczywiście, przesyłkę można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy.
5. Jakie pliki są odpowiednie do druku?
Odpowiednie formaty plików do graweru to formaty wektorowe:
– pliki .eps,
– pliki .cdr (Corel Draw),
– pliki .AI Adobe Illustrator,
– pliki .pdf
Odpowiednie formaty plików do druku to:
– pliki .eps,
– pliki .cdr (Corel Draw),
– pliki .AI Adobe Illustrator,
– pliki .pdf
– pliki .tiff
– pliki jpeg (300 dpi)
W przypadku pytań związanych z plikami prosimy o ich przesłanie na adres wyceny@mgadzet.pl
Nasz dział graficzny po sprawdzeniu udzieli informacji czy przesłane pliki mają odpowiedni format.
6. Czy wizualizacja jest płatna?
Wizualizacja jest bezpłatna. Opłata jest pobierana jedynie w przypadku wielokrotnych poprawek, konieczności wykonania projektu graficznego od podstaw lub dostosowania logo do wersji wektorowej. Każdorazowo kwota opłaty jest wskazana przed rozpoczęciem prac graficznych i wymaga akceptacji zamawiającego.
7. Czy realizowane są zamówienia bez znakowania?
Tak, realizujemy również zamówienia bez znakowania. Czas dostawy jest wtedy maksymalnie krótki.
8. Jaka jest minimalna ilość zamówienia i czy mogę dokonać zakupu detalicznego?
W zależności od rodzaju asortymentu minimalne zamówienia wynoszą 10,25, 50 lub 100 sztuk.
Nie realizujemy zamówień detalicznych.
9. Czy otrzymam fakturę VAT ?
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
10. Czy istnieje możliwość wysyłki „no name”
Oczywiście istnieje taka możliwość. Faktura VAT nie jest w takim przypadku dołączana do przesyłki.
(przesyłamy ją oddzielnie w formie elektronicznej lub papierowej na wskazany adres)