FAQ

1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy drogą mailową pod adresem wyceny@mgadzet.pl
W zamówieniu prosimy o podanie takich parametrów jak:
– kod zamawianego towaru lub link do produktu na naszej stronie
– nakład jaki ma zostać zrealizowany
– adres dostawy
– dane do faktury
– przesłanie logo w odpowiednim formacie, odpowiednim do druku lub do graweru
Po otrzymaniu zamówienia i zakończeniu formalności, niezwłocznie przystąpimy do realizacji, aby możliwie szybko dostarczyć oznakowany towar pod wskazany adres.

2. Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia najczęściej realizujemy w terminie 2-7 dni roboczych. W przypadku zamówień o bardzo wysokich nakładach lub w przypadku
kiedy towar jest w trakcie transportu do Polski czas realizacji może być dłuższy. Oczywiście nasz dział handlowy odpowie na wszelkie pytania
w kwestii terminu dostaw i zaproponuje optymalne rozwiązania, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.

3. Kto dostarcza przesyłkę?
Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DPD, DHL.
Każda przesyłka jest monitorowana.

4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Oczywiście, przesyłkę można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy.

5. Jakie pliki są odpowiednie do druku?
Odpowiednie formaty plików do graweru to formaty wektorowe:
– pliki .eps,
– pliki .cdr (Corel Draw),
– pliki .AI Adobe Illustrator,
– pliki .pdf

Odpowiednie formaty plików do druku to:
– pliki .eps,
– pliki .cdr (Corel Draw),
– pliki .AI Adobe Illustrator,
– pliki .pdf

– pliki .tiff
– pliki jpeg (300 dpi)

W przypadku pytań związanych z plikami prosimy o ich przesłanie na adres wyceny@mgadzet.pl
Nasz dział graficzny po sprawdzeniu udzieli informacji czy przesłane pliki mają odpowiedni format.

6. Czy wizualizacja jest płatna?
Wizualizacja jest bezpłatna. Opłata jest pobierana jedynie w przypadku wielokrotnych poprawek, konieczności wykonania projektu graficznego od podstaw lub dostosowania logo do wersji wektorowej. Każdorazowo kwota opłaty jest wskazana przed rozpoczęciem prac graficznych i wymaga akceptacji zamawiającego.

7. Czy realizowane są zamówienia bez znakowania?
Tak, realizujemy również zamówienia bez znakowania. Czas dostawy jest wtedy maksymalnie krótki.

8. Jaka jest minimalna ilość zamówienia i czy mogę dokonać zakupu detalicznego?
W zależności od rodzaju asortymentu minimalne zamówienia wynoszą 10,25, 50 lub 100 sztuk.

Nie realizujemy zamówień detalicznych.

9. Czy otrzymam fakturę VAT ?
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

10. Czy istnieje możliwość wysyłki „no name”
Oczywiście istnieje taka możliwość. Faktura VAT nie jest w takim przypadku dołączana do przesyłki.
(przesyłamy ją oddzielnie w formie elektronicznej lub papierowej na wskazany adres)

 

A Brand New Product

The Divi Builder allows you to create beautiful and unique layouts visually, without touching a single line of code.
Buy Now

Gorgeous Design

Vestibulum lobortis. Donec at euismod nibh, eu bibendum quam.
1

Drag & Drop Builder

Vestibulum lobortis. Donec at euismod nibh, eu bibendum quam.

Fully Responsive

Vestibulum lobortis. Donec at euismod nibh, eu bibendum quam.

Plans and Pricing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate.

Basic

$39/yr
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

Personal

$69/yr
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

Lifetime

$249
  • Access to All Themes
  • Perpetual Theme Updates
  • Premium Technical Support
  • Access to All Plugins
  • Layered Photoshop Files
  • No Yearly Fees
Sign Up

What Our Customers Are Saying

Don't just take it from us, let our customers do the talking!
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim. Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. " Luke Chapman

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim. Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. " Luke Chapman

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus. Proin ac eros eros. Suspendisse auctor, eros ac sollicitudin vulputate, urna arcu sodales quam, eget faucibus eros ante nec enim. Etiam quis eros in enim molestie tempus a non urna. Suspendisse nibh massa, tristique sit amet interdum non, fermentum in quam. " Luke Chapman

Frequently Asked Questions

Can I use the themes on multiple sites?
Yes, you are free to use our themes on as many websites as you like. We do not place any restrictions on how many times you can download or use a theme, nor do we limit the number of domains that you can install our themes to.
What is your refund policy?
We offer no-questions-asked refunds to all customers within 30 days of your purchase. If you are not satisfied with our product, then simply send us an email and we will refund your purchase right away. Our goal has always been to create a happy, thriving community. If you are not thrilled with the product or are not enjoying the experience, then we have no interest in forcing you to stay an unhappy member.
What are Photoshop Files?
Elegant Themes offers two different packages: Personal and Developer. The Personal Subscription is ideal for the average user while the Developers License is meant for experienced designers who wish to customize their themes using the original Photoshop files. Photoshop files are the original design files that were used to create the theme. They can be opened using Adobe Photoshop and edited, and prove very useful for customers wishing to change their theme's design in some way.
Can I upgrade after signing up?
Yes, you can upgrade at any time after signing up. When you log in as a "personal" subscriber, you will see a notice regarding your current package and instructions on how to upgrade.
Can I use your themes with WP.com?
Unfortunately WordPress.com does not allow the use of custom themes. If you would like to use a custom theme of any kind, you will need to purchase your own hosting account and install the free software from WordPress.org. If you are looking for great WordPress hosting, we recommend giving HostGator a try.

Don't Be Shy

If we didn't answer all of your questions, feel free to drop us a line anytime.
Get In Touch